11 januari

Den här dagen har jag gjort såååå många klipp. Vi åkte iväg till motala på förmiddagen/eftermiddagen och skulle bara in till Gina för att byta ett par tights, men till min förskräckelse så fanns det massa REA kvar så kunde inte slita mig från den. Jag handlade tre t-shirts och ett linnne, bra köp :) Efter det åkte vi till cheapy och ÖB och efter det till Återvinningen. Där hittade jag en fåtölj som jag köpte :) En rosa blommig söt men lite sliten, men det gjorde inte så mycket. Det ska jag ordna till. Då tror ni säkert att jag gjorde av med massa pengar idag, men allt tillsammans blev 321 kronor!! 196 kronor för tröjorna och linnet på Gina och 125 kronor för fåtöljen. KAN DET BLI BÄTTRE?! :D

Nu ska jag käka mat, sen börjar jag jobba vid kvart över 4 till kvart över 9 ikväll.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0