1 Januari

Nu börjar ett helt nytt år och då tänkte jag att det var dags att ge bloggen en makeover, blev helt okej tycker jag :)

Hade en grym nyårsafton. Började som sagt hemma hos emilia&molle där emilia, elin och jag åt en jättegod tre-rätters middag. Kollade på Grevinnan och Betjänten är ett måste varje år, det är så fruktansvärt kul, så vi satte oss i soffan och kollade på det vid kvart i 8. Vid tjugo över 8 tog vi bussen hem till marcus där det var en hel del folk. Det var jätteroligt där och himla trevligt :) Vi snackade en massa skit, spelade spel, shottade äckliga grejer, åt fisostar (haha!) och firade det nya året med skumpa! Vid 3tiden bestämde elin och jag oss för att försöka få tag på en taxi hem. Det fick vi och vi åkte hem vid 4. Även fast jag mer än gärna ville stanna i motala :/ hade ju sååå trevligt :) När vi kom hem till Vadstena så mötte jag upp Karin och Olle och pratade lite. Sedan gick jag hem och sov vid halv5. Mår faktist oförskämt bra idag, det är alltid gött såhär dagen efter :D



Jag tog inga bilder igår, men det var väldigt många andra som gjorde så jag ska försöka få tag på bilder från kvällen. De kommer upp på bloggen då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0