Usch

Kollade på störtloppet förut och såg när Anja var på väg mot ett olypiskt silver och i sista hoppet så kraschar hon så det står härliga till. Det var hemskt att se och det är ett under att hon inte skadade sig mer än vad hon gjorde. De trodde att det var något muskulärt som var skadat och förhoppningsvis så kan hon köra imorn. Lite surt att silvret försvann, men gud vilken tur att hon är oskadd. Jag lägger in åket till er här som inte såg det på tv:n.



Efter störtloppet kollade jag sprintfinalerna och jag hoppades på att vi skulle få någon medalj, men det blev stolpe ut där. Emil Jönsson åkte ut i semin och Anna Olsson blev fyra i finalen. Det är synd att komma på en fjärdeplats, man vill ju ha en medalj, men aja.

Sitter och funderar på om jag ska orka sitta uppe och kolla på hockeyn sen. Det känns som att Sverige borde slå Tyskland i sömnen nästan så vet inte om det är värt det. Men är ju så sugen på att kolla, det är ju första matchen i OS. Men medans jag funderar ut hur jag ska göra så ska jag kolla på Efterlyst från tidigare ikväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0