Söndag

Kom hem från hockeyn för en stund sen och har sedan dess hunnit äta kvällsmat. Dom hade ätit tacos här hemma, så jag tog lite jag med när jag kom hem. Det var ganska så gott. Jag längtar ofta efter att få äta tacos, men när jag väl äter det så blir jag så besviken för att det aldrig är så gott som jag tror att det ska vara, synd. Tillbaka till hockeyn. Det blev det lika i matchen, 3-3 tror jag det blev, haha. Jag har aldrig någon bra koll på det. Kan säga att ser hälften av målen varje match, p g a jag och mina underbara tjejer alltid sitter och tjatar hela matchen, så missar en del. Men det är lika kul ändå :) Mellan tjatet hinner ja alltid irritera mig på alla barnungar på isen, väldigt många som man tror ska vara rutinerade är så löjliga, men det får väl dom stå för. Nu struntar vi i hockeyn. Nu ska jag se Greek och Project runway som jag spelat in. Börjar få riktigt ont i halsen och är snorig, men ska upp och jobba klockan 7 imorn, så det är bara att bita ihop. Det blir inga mer inlägg idag, hörs imorn! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0