Prinsessa

Kände att det var dags att kolla in filmen Prinsessa nu. Har länge velat göra det, så nu gjorde jag det. Och filmen var helt kanon. Jag älskade den. Zandra Andersson är så duktig och hon spelar rollen så bra. Man känner verkligen att det är äkta när hon spelar och den är ganska gripande, men samtidigt rolig. Sen blir ju filmen bara bättre av att Stasse är med också, visste inte det innan så det var ju kul :) Sen är han ju så snygg med, grr... Sen fick man ju se lite halv-naken bilder på honom med, inte dumt de inte. You just gotta love him ;D Nu ska jag sätta upp håret sen ta på mig lite träningskläder och åka till sporthallen för lite handboll :) Hemma igen vid halv 8tiden.




Zandra Andersson


Stasse :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0