It's taking me over this crush...

Vad tyckte ni om Melodifestivalen nu då?? Jag tycker att låtarna var ganska medel, men eftersom jag lyssnade på dom igår så hade jag inga förväntningar. Tänkte skriva vad jag tyckte om varje bidrag:
Ola - helt okej låt, blir bättre ju mer man lyssnar på den. Fastnar på hjärnan till slut. Snygg outfit måste jag säga!
Jenny Silver - säger inget mer än askasst!
Linda Pritchard - en bra och svängig partylåt som jag säkert svänger mina lurviga på nåt partyställe inom en snar framtid. Tyckte hon förtjänade en andra chansen plats.
Pain of Salvation - långsam låt som aldrig kom igång. Hade de dragigt upp tempot under låtens gång kunde det blivit riktigt bra. Varför har man med hela bandet när tre av fem bara satt och glodde, medans två av dom arbetade?? Lustigt det där.
Anders Ekborg - bra vers, men alldeles för dålig refräng och för "musikaligt".
Jessica Andersson - tråkig låt. Snygg frisyr och snygg sminkning, men hemsk klänning. Det är inte ofta man säger det här, men hon skulle haft mindre kläder på sig, haha!
Frispråkarn - han kommer nog att vara singel en lång tid framöver efter det här!! hemskt...
Salem al Fakir - långsam låt där det inte hände alltför mycket. Men han är söt och har en bra röst :)
Kvällens stora plus ger jag till Christines klänning, den gillades starkt!!
Det var vad jag tyckte om första deltävlingen av Melodifestivalen. Nu ska jag kolla På Spåret och efter det sova.


Christine - man ser lite av klänningen iaf.


Jessicas snygga men enkla håruppsättning :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0