HJÄRTA

Käkade grymt god kvällsmat förut, blev krämig räksoppa med hembakat bröd, mums! Jag har suttit hela kvällen med att försöka fixa med ett axelsmycke som jag ska ha på klänningen imorn kväll. Blev helt okej, men inte mer. Visar en bild på det imorn kanske. Sedan hittade jag en jättegammal skolkatalog som jag bläddrade lite i, den var från 2003/2004 då jag gick i 7:an. Så söta och små alla var då, haha :) Kollade på Efterlyst precis och det är alltid så himla bra. I slutet visade dom Kents video till låten Hjärta som de gjort tillsammans med hjälp av Efterlyst. Låten är så vacker och till en början fattade jag inte riktigt vad videon handlade om. Kent gör alltid så konstiga saker, men bra. Men nu fick jag reda på att det var en video för personer som är försvunna. Bilderna som människorna har på deras magar i videon är personer som är försvunna och har varit det länge. Personer vars anhöriga aldrig kommer få veta vad som hänt dom och aldrig kommer få ett slut. Då är det nästan bättre att få ett svar och kunna gå vidare. Så jag lägger in videon här. Titta, lyssna och njut!



Hjärta
Ingen lämnas kvar Vi hämtar dig bakom fiendens linjer
Ingen lämnas kvar Vi skyddar dig med all kraft vi har
Mot svinen Och ja, vi regisserar slutets tystnad, tagning


Man vet man blivit gammal när ens ungdom
Börjat glittra som Allens Manhattan Dan före dan


Som det strålar från ditt hjärta Som en motorväg av ljus
Genom hålet i mitt hjärta Kommer räddningen till slut
Genom hålet i mitt hjärta


Har du kartan kvar? Eller en aning om vart vi är på väg?
Så led oss Ingen lämnas kvar Vi saboterar allt vi inte kan ta med oss
Och när du öppnar fönstret blåser en vårvind
Förändring


Och bakom murarna vid ån lämnar jag spår
Jag skrev mitt namn i vattnet Så du vet var jag finns


När det strålar från mitt hjärta Som en motorväg av ljus
Genom hålet i mitt hjärta Kommer räddningen till slut
Genom hålet i mitt hjärta


Som det strålar från mitt hjärta Som en motorväg av ljus
Genom hålet i mitt hjärta Kommer räddningen till slut
Genom hålet i mitt hjärta




|| Förresten så åker jag till pappa imorn och har ingen aning om jag har internet där eller inte, så det märks. Annars ska jag försöka hinna lägga in ett inlägg hemma hos Karin innan vi drar till Motala för utgång. Sover i Motala imorn med, för vi har handbollsmatch tidigt på lördag. ||



Kommentarer
Postat av: Agnes.

vi är välkomna hem till Ida i mjölby imorgon. jag slutar på korpen kl 6, då tänkte jag dra hem och duscha och kanske sminka och fixa hår och sen på ngt sätt kan vi ju ta oss till mjölby. antingen om vi ber om skjuts, tar bil, ochlämnar den i mjölby. (inget bra alternativ, men vi har ju dock körkort allihop nu :)) eller buss. det sistnämnda går en 20 över 8. julia och ida håller på att trixa med skjuts till motala. troligtvis blir det julias föräldrar. hem vetifan. kanske damberg kunde köra, åtminstone dom till mjölby. allt detta har jag redan skrivit på fejjan, men tänkte jag skrievr här oxå. har ju fått en jävla mobilräkning så vill inte hålla på o sms o ringa för mycket. jag är nu mer både snål, fattig och ekonomisk. (jag ska bara ragga och bli bjuden på gratisdricka ikväll ;) ) haha ! jag slutar jobba kl 3 cirkus, då kanske någon av er kan slå en pling lr ngt? puss

2010-02-05 @ 09:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0