har man tur eller har man tur???

Kom hem från hockeyn för en stund sen. Det var en riktigt bra match från Mjölbys sida och dom vann med 5-3 :) Men dom var inte de enda som vann idag. Jag lyckades vinna puckkastningen idag, kom närmast mitten av isen med pucken. Så jag vann biljetter till LHC-RÖGLE på måndag i Cloetta Center och jag säljer gärna dom till högstbjudande (runt 150kr har jag tänkt). Det är sittplats på rad 5, sektion D (kostar ca 280kr egentligen, det är den dyraste sektionen typ). Så skriv eller ring om ni vill ha dom! Tillbaka till hockeyn. Jag hade två 50-50 lotter kvar med, men jag trodde ju knappast att jag skulle vinna på det med. Men visst faaan gjorde jag det, vilket flyt. Det var nästan så att jag skämdes när jag vann. Men det blev andra priset där och vinsten var ett presentkort på Hon&Han (frisersalong) i Mjölby på 340kr :) Så underbart. Så åkte hem med vinster för 900kronor! Härligt.
Men nu börjar blogg.se knasa till sig, så lämnar datorn för tv:n istället, sen ska jag sova, riktigt härligt ska jag sova med ;D puss på er








Lägg märke till Linus på bilden, undrar om det är meningen att han eller jag ska ha klippningen, haha! Sry, var bara tvungen ;D





Kommentarer
Postat av: Zanna

HAHAHA

knitte ska aldrig klippas !:D rör man så dör man ;)

2010-02-03 @ 23:56:54
Postat av: elinmahrs

Grattis snygging!! Du ar riktigt fin i haret redan sa aven och du fortjanar vinsten sa behover inte du den!! Du ska se min vissna buske pa huvudet.. Saknar dig<3

2010-02-04 @ 07:20:43
URL: http://elinmahrs.blogg.se/
Postat av: hannah

Zanna: Haha, men bara lite ;)

Elin: Tack! Saknar dig med!! <3

2010-02-04 @ 11:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0