fix&trix

hittade precis det jag ville ha nere på stan förut. Kom hem med svarta tights med skinngrejer på, en enkel svart t-shirt med knappar på som jag ska pimpa med lite kedjor och annat smått och gott :) Köpte även ett halsband, lösögonfransar till imorn och nagellack, både svart och vitt med lite glitter typ. Handlade present till mamma och samuel med. Så kom hem med allt som jag skulle :D Nu sitter jag med inpackning i håret. Det var någon speciell som maggan (min frisör) ordnade till mig. Det är Matrix inpackning med rött pigment i tror ja. Det är för att min färg ska hålla bättre, men tyvärr har jag ju redan tappat en massa färg så nu försöker jag rädda håret tills imorn kväll så jag iaf kan se lite skaplig ut. Ska måla naglarna på tårna och händerna svart nu med. Sen ska jag skölja håret. Sedan blir det tv:n ikväll. Inte mycket att ha där, men vad ska man göra annars??





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0