:)

Kommer inte på något vettigt att skriva så jag tror jag slänger in handduken och går och lägger mig, eller så kanske jag kollar färdigt på curlingen. Lustigt att man kan bli så fast i en sport när det är OS. Jag tycker att det är riktigt intressant att kolla på, men lite långsamt ibland. När inte skidskyttet är roligt att kolla på så får man hitta annat :) Jag har inte riktigt bestämt mig om hur jag ska göra med hockeyn sen. Ska jag sova ett par timmar och sen upp och kolla på hockeyn och förmodligen somna i soffan istället eller ska jag helt enkelt strunta i den?? Det får vi se.



GRYMT SUGEN PÅ ATT ÅKA PÅ PEACE&LOVE I SOMMAR. Fast om jag tänker efter så passar det nog inte mig. Äckliga campingar, smutsigt, snuskiga toaletter och ingen sömn. Låter inte som min grej, men man kan ju alltid bo på hotell. Det kanske inte blir så mycket festivalstämning då, men det blir ju inte lika grows. Iaf, grymma artister som kommer dit, så är riktigt laddad för att åka, men då måste man ju ha pengar med. Någon som vill skänka lite?? :)



Kommentarer
Postat av: Sanna

pengar har jag inte, men jag vill med till peace & love!! :)

2010-02-22 @ 01:42:01
URL: http://ssannnaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0