Det är 3-1 och det är tre svenska mål...

... ganska så självklart, tycker jag, haha!! Jag bara älskar våra kommentatorer i OS. Jag har sagt det förr, men dom är så roliga ibland.

Gick smidigt och enkelt på jobbet idag. De ynka 5 timmarna som jag jobbade gick snabbt som bara den. Åt grymt god mat när jag kom hem. Potatisgratäng, grillad kyckling och bea serverades. Eller serverades å serverades, jag fick t o m koka bean själv när jag kom hem. Kollade på skidorna efter det och som sagt, kul med ett silver! :) Nu ska jag måla naglarna och efter det äntligen kolla på Vampire Diaries eftersom det inte funkade igår :/ men har längtat så. Sen ska jag sova..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0