De vackraste sakerna i livet, kan man inte se eller ta på. De finns i ditt hjärta!

Sitter och kollar på internet på en massa inredningssidor. Det finns så mycket snyggt överallt och hur många sidor finns det inte?? Det är ju tusentals. Just nu har jag uppe 7 olika sidor där jag har hittat prylar. Man vill köpa så mycket, men det är synd att man inte har pengar till förbannelse så att man kunde köpa allt som man ville. Men ska försöka hitta prydnadsgrejer, kuddar och sängkläder iaf. Måste tipsa om en sååå bra sida där man kan hitta väggord och annat, MyFirstRoom. Hyfsat billigt med så det är ju bra, blir nog att klicka hem nåt därifrån nån dag. Sen hoppas jag att jag hittar mycket på ellos och på hm:s sidor, de kan ha lite gott och blandat. Sen blir det en tripp till Ikea nån dag med, det behövs. Undra vad man skulle göra utan Ikea??!

Nee, nu ska jag kolla vidare här. Kommer väl förmodligen att sitta här hela natten och kolla på saker. Just de ja, ska ju till Stockholm den 27 februari så sparar väl ihop lite pengar tills dess så kanske jag hittar nåt där :)

 sov så gott folket!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0