Dagens...


Har inte bajsat på något eller någon på länge nu, men kände att det verkligen var dags nu. Jag måste bajsa på PAPPA. Han är ett sånt jävla freak nu när vi håller på och flyttar. Förbannad och trålig hela tiden, jag står inte ut med honom. Han är helt jävla knäpp! Jag orkar inte hålla på och bråka hela tiden, så jag bara ignorerar honom istället för det blir enklast så, men lika förbannad är han för det istället. Nee, nu vill jag att flytten ska vara över för att det finns ingen som orkar med honom längre. Så ett stort bajs förtjänar han!!!!!



Kommentarer
Postat av: Din pappas chef

Det var ju schysst av dig. Han blev nästan så ledsen att han börjar att hålla på Leksand istället:)

2010-09-13 @ 21:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0