Cry Me a river

Kom hem från Emilia för en stund sen och vi kollade på Allt för min syster och den var såååå bra. Började ganska så lugnt, men eftersom jag visste precis vad som skulle hända så hade jag en rejäl klump i halsen under hela filmen. Jag höll tårarna inom mig och det gör att man mår så jävla dåligt. Till slut bara släppte jag allt och då blev allt till en enda stor gråtattack. Vilken hemsk film det är. Det får en att tänka så mycket eftersom den handlar om en flicka som har cancer. Det får mig att tänka på farfar och det är fortfarande så jobbigt att tänka på. Jag blir ledsen varje gång jag tänker på dig och jag saknar dig sååååå mycket, men jag vet att du finns i närheten hela tiden och tar hand om mig och framför allt tar hand om farmor. Men allt vore så mycket bättre om du fortfarande var här hos mig och hos oss!



Nu ska jag kolla spårlöst från ikväll och förmodligen gråta lite till :( Sen ska jag försöka sova lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0