Är det tills jag ändrar mig??

Var på handbollsmatch förut och vi förlorade, men vi spelade jättebra :) Vi gjorde en lagom bra första halvlek, sen så gjorde vi en kanon andra halvlek. Det tog motståndarna 9min och 30sek innan dom gjorde mål, snacka om att stänga igen i försvaret. Resultatet blev 22-9. Det var jämnare än vad siffrorna visar. Men killarna är alltid så duktiga, det är så kul! :D Nu ska jag göra mig iordning lite, sen ska vi fira Samuel här ikväll. Han fyller ju år imorn så det blir ikväll istället. Sen hoppas jag att jag hinner åka iväg och kolla lite handboll ikväll, men det får vi se.


Kommer nog bli en del bilder till den där väggen :) Men rosa och rött kanske inte är det snyggaste ihop?! haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0