5 februari

Usch, vad trött jag är nu, börjar må lite illa med, men nu ska vi komma igång inför kvällen! Gick upp jättetidigt idag, klockan ringde redan vid halv 6, blä. Skulle åka till Vadstena med mamma och hon började jobba vid 7, så det var bara att stiga upp. Nu är jag i Vadstena och var precis nere på systemet för att inhandla det flytande intaget tills ikväll :) Målade naglarna svarta en gång till, men jag lyckas alltid komma åt nånstans så det blir fult ändå. Men ska försöka klara mig tills ikväll. Blir ingen handbollsträning för min del, känner att jag vill ha mycket tid till att greja tills ikväll. Åker till amanda sen för att hon ska sminka mig. Köpte lösögonfransar på Kicks igår och jag ska ge det en chans. Kanske blir riktigt snyggt. Antingen blir det Kenzas sminkning eller Tyras sminkning ikväll. Vi får se vad amanda tycker. Nu ska jag vila en stund. Vet inte riktigt hur det blir ikväll, men nånstans hamnar vi väl :)

 Kenza

 Tyra





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0