26 februari

Var alldeles för trött igår för att skriva nåt. Sen så är datorn som den är så jag orkade inte ta en dust med den heller. Så det var lika bra att låta bli den. Men nu ska jag väl skriva några rader. Äntligen fredag och det är så skönt. Duschade precis och snart kommer amanda och hennes mamma och hämtar mig. Vi ska åka och kolla på ett hus som amanda och adde kollat på. Så får se hur det blir med det. Det ligger faktist inte alltför långt ifrån mig så det är kanon :) Även fast det nästan är på landet, tycker jag, haha ;D Men blir nog kanon. Efter det så är det handbollsträning och jag hoppas vi blir fler än 6 stycken som vi var i tisdags. Men det är kul ändå. Ikväll blir det bara att vara hemma och ta det lugnt eftersom det är tidig uppstigning imorn eftersom vi ska till stockholm :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0