20 februari

Tog precis en välbehövlig dusch och gjorde iordning min kära kropp inför kvällens bravader. Nu är jag så len som en sockertopp! :) Men om man tänker efter så hur kan man vara len som en sockertopp?? Toppen på en sockerhög kan ju faan i mig inte vara len, undrar vem som kom på det uttrycket? Aja, skitsamma. Nu ska jag kolla på veckans avsnitt av Glamourama och efter det ska jag föna håret och göra iordning det. Får nog ta hjälp av Emma sen med håret, för det är så förbannat jobbigt med den tången som jag ska använda. Men ni kanske får se resultatet sen. Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig ikväll, men på ett ungefär. Men det stora problemet är vilka skor jag ska ta. Med detta helt för jävliga väder som vi har ute så kan man ju nästan glömma high heels, även fast det är det jag vill ha. Men kanske tar stövlarna ner till stället vi ska vara på, sen byter jag om när jag är där nere. Vi får se.



Läntar till sommaren då jag får dricka emilias goda drinkar :) Lägg märke till att den här bilden är från april förra året och då satt vi ute i emilias trädgård. Tittar man utanför fönstret nu, så känns det som att man kan glömma att sitta ute i kortärmat i slutet på april, men den som lever får se. Nu vill jag bli av med snön, tack!



Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh, jag vill verkligen med ha vår/sommare nu!!! :)

2010-02-21 @ 18:24:16
URL: http://ssannnaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0