16 februari

Har inte blivit något inlägg idag, men det beror på att jag legat i magsjuka hela kvällen igår, hela natten och på förmiddagen idag. Var uppe hela natten på toaletten och det var bland det värsta jag varit med om. Det bara krampade i magen när jag försökte gå och lägga mig i sängen och när jag var på toan så var det som att allt inom mig bara var slut. Att försöka få upp nånting som man inte har är svårt och såå hemskt. Usch, men lyckades somna vid halv 7 imorse och sov till halv 2. Gick upp då och la mig i soffan till 5 ungefär, sen gjorde jag mig iordning lite eftersom vi skulle få folk hemma. Så jag härdade mig igenom det och nu sitter jag i soffan och gör inte ett dugg. Har nog aldrig varit så hungrig som jag är just nu. Det sista jag åt var igår på kvällen och idag har jag endast fått i mig 3 glas cola. Ska inte äta nåt idag utan vänta tills imorn bitti så får vi hoppas att jag får behålla det. Inatt vill jag sova!! Vi hörs mer imorn...







Kommentarer
Postat av: elinmahrs

Krya pa dig gummsan!! onskar jag kunde ta hand om dig sjukling.. Langtar tills vi ses <3

2010-02-17 @ 10:37:12
URL: http://elinmahrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0