1 februari

En ny månad och det har varit en tråkig första dag på februari. Jag har inte gjort alltför mycket, men snart ska jag åka iväg till motala och hem till Emilia och Molle och kolla på en film. Vi ska se en film som jag har läst som bok, den heter Allt för min syster på svenska och My sisters keeper (tror jag) på engelska. Har längtat efter att få se den filmen för boken var ju kanon. Förbereder mig för en kväll med mycket tårar. Förresten så ska ksaclisdjsvnkjvb nog med också, men hon har beslutsångest som vanligt (var tvungen att kryptera namnet på vem det är som ska med, det är knasigt det där, haha). Men ska slänga på mig nåt vettigt och sen ta lite mascara på ögonfransarna nu, kolla The big bang theory och sen åka till motala.

Blir den här sminkningen på fredag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0