ONSDAG

Idag har jag inte gjort mycket nytta ni. Har varit på handbollsträning, har fixat lite med matchställ och sånt där, tvättat, ätit mat och slöat i soffan. Alice valde att vara med sin mormor idag, så har inte behövt ta hand om henne. Nu sitter jag och kikar runt lite lite smyckessidor på nätet. Vill ha lite inspiration till vad jag ska ha till nyårsklänningen. Kan säkert hitta mycket fint i Jönköping imorn. Vet på ett ungefär vad jag vill ha, så det ska jag leta efter. Sen vill man ju inte att det blir för mycket heller. Men det ska nog ordna sig.

Ikväll är det jag som står för maten. Det blir tortellinin som jag pratade om i förrgår. Den med kyckling och massa saker i. Så jag måste åka iväg och handla lite mer till den. Sen ska jag handla till förrätten jag ska göra på nyår, så jag slipper göra det på fredag. Hoppa in på Sporthörnan med och hämta min sportbag. Iom att jag inte fick den i julklapp, så får jag köpa den själv :( buhu!!

Ikväll blir det bara att ta det lugnt och mysa ner mig i soffan. Kanske blir någon film ikväll med :)







Kommentarer
Postat av: Svenlena

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work

2012-01-24 @ 14:20:51
URL: http://svenlena.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0