TORSDAG

Hemma från jobbet. Skönt att vi inte hann och gå ut idag, för det var himlans kallt ute alltså. Hade fullt upp med bakning och med att göra egna disktrasor, så vi hann inte gå ut. Sen så var det Drop In för föräldrarna, så eftermiddagen var också körd. Det går så snabbt när man bara jobbar i typ 5 timmar per dag (ibland längre). Man hinner knappast komma dit förens man ska åka hem, men det är helt okej. Känner att jag kommit in ordentligt på polarn nu :)

Nu har jag precis tagit mig en macka och ska snart ta på mig vinterdojorna och hämta Samuel på vid bussen. Han har börjat åka buss mellan Vadstena och Mjölby till träningarna. Så då får man ju ställa upp och hämta honom, så han slipper gå i det här kalla vädret. Efter det ska jag bara hem och byta om och sen dra iväg på handbollsträningen.

Kommer väl hem igen vid halv7 tiden. Hörs då!




 




Kommentarer
Postat av: Items by Johanna

Hej!

Tack för din fråga.



Jag arbetar för fullt för att hinna få ut samtliga inkomna beställningar innan jul.



mvh Johanna

Items by Johanna

2010-12-02 @ 17:16:33
URL: http://item.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0