TORSDAG

Känner att det är lite bättre i magen nu. Har fått behålla mackorna som jag ätit idag iaf och det är ju skönt. Har aldrig känt mig dålig, men har bara haft problem med magen. Att det var maginfluensa kan jag nästan utesluta eftersom det bara varade igårkväll och inatt. Jag skulle varit på handbollsträning nu, men ville inte riskera att smitta ner pojkarna inför helgens match ifall att det skulle vara nåt. Så jag stannade hemma istället. Ingen hockey blir det inte heller. Vill vara frisk tills imorn och lördag, så jag stannar hemma.

I eftermiddags har vi istället bakat julgodis här hemma. Vi slängde ihop lite blandat bara för att ha lite julgodis. När man bakar så är ju bland det bästa att äta under tiden, men det struntade jag i p g a magen såklart. Men det såg väldigt gott ut iaf. Ni ska få lite bilder på det vi bakade med.

Ikväll kommer pappa hem, så det blir en lugn kväll. Mycket bra framför tv:n ,om den nu vill fungera ikväll, man vet ju inte om den känner för att sluta fungera igen. Annars blir det Paradise Hotel, Vampire Diaries, Criminal Minds och Robinson.

Vi hörs lite senare sen!!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0