MÅNDAG

Hemma från träning och hemma från mat-handlingen. Köpte med mig Tortellini med kyckling och vitlök. Så ska laga mammas goda pasta"grej" någon dag. Det är med tortellini, grädde, cambozola, bacon och lite annat i. Åhh, så gott det ska bli. Blir nog imorgon kväll. Ikväll blir det andra bullar. Emma och jag var lite småsega idag, så vi orkar inte laga mat. Så det blir en kebabtallrik från fyrkanten, latmaskar vettni. Men det är inte så dumt det heller.

Senare ikväll blir det att kolla på Svenska Hollywoodfruar och rensa min byrå, som jag såklart inte har hunnit med än. Men jag bara MÅSTE göra det ikväll. Så det ska jag hinna med! Nu kommer snart Emma hem med maten, så det är lika bra att ta fram lite bestick och sånt :) Mums!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0