MÅNDAG

Hemma från en lång dag på Katarinaskolan. Men jag har haft det så bra :) Har haft en riktig toppendag med julpyssel, idrottslektioner och mycket annat roligt. Men jag har varit väldigt trött hela dagen, så det var lite jobbigt att hålla sig vaken, men jag lyckades. Hann med en sväng på Fritids med och det var också kul. Lite svårt att dölja att man blir irriterad när barnen bara fuskar när man ska spela spel. Jag vill helst spela efter reglerna, men det är bara att svälja stoltheten och spela. Jag har inga problem med att förlora om jag gör det rättvist! haha...

Nu sitter jag i soffan och ska kolla på gårdagens och dagens avsnitt av julkalendern. Vid 18.15 ska jag dra iväg till sporthallen för handbollsträning, sen ska jag hämta mina klänningar som ÄNTLIGEN har kommit!! Åhh, vad kul det ska bli att prova dom :)


Jag kommer väl hem vid halv8tiden. Hörs!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0