JÖNKÖPING

Hemkommen från shoppingtrippen i Jönköping. Har haft en helt kanonbra dag :) Och jag har handlat en massa bra saker. Jag kommer visa er bilder på det om en liten stund. Har precis tagit kort på allt, så var bara lugna, bilder kommer. Det blev en aldeles lagom lång dag och vi hann med hela A6 och IKEA. Det är faktist himla mysigt på A6, det har blivit lite av mitt favoritställe att handla på. Det finns verkligen allt. Vi åt mat på Olsen Twins. Dom andra tog pastabuffé och jag åt en Ceasarssallad, det var mumma. Handlade dricka och sånt till imorn med. Det är så tråkigt att gå på systemet, man handlar alltid samma saker. Men det får duga imorn.

Vi åkte väl hem vid halv5 tiden och det var helt lagom att åka hem då.



När vi kom hem åt vi lite mat. Det blev ytterfilé, klyftisar, sparris, sallad och bea :) Nu sitter hela familjen och kollar på Djurgården-Färjestad. Känner på mig att det kommer bli en vinst ikväll med!



Lite senare kommer Karin och Lollo hit. Då blir det att kolla JVM och spela Wall Street :)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0