FREDAG

Härligt med fredagsmys! Nu sitter jag och väntar på resultatet av Idol-röstningen. Jay har ju redan gått till final, kanon :) Så nu hoppas vi att Minnah åker ut! Annars har jag bara njutit av kvällen här hemma. Åt jättegod mat förut och har kollat på Idol. Har inte gjort så mycket mer faktist. Det blir pepparkaksbak imorn istället. Har inte haft några snälla barn hemma idag, så det blev inget med det. Ingen bingo blev det heller, så alla vinster till mig istället, haha. Nevars, kanske blir bingo imorn istället.

Nu ska jag kolla på röstningen och sen Idol eftersnack. Tror jag intar sängen efter det. Är faktist riktigt trött, så hoppas jag somnar snabbt. Vi får höras mer imorn!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0