BE NICE TO EACHOTHER!

Hemma efter en dag blandat med roligheter och tråkigheter. Men det mesta har varit bra idag. Hade lite julmys med klassen och hade det allmänt mysigt. Eftermiddagen var väl lite tråkigare.

Man blir så besviken...


Nee, nu ska jag börja njuta av den här fredagen. Jag kör som vanligt med mycket fredagsmys. Börjar med att åka till Östenssons med Emma och handla mat till kvällen. Vet fortfarande inte vad vi ska äta, men det växer väl fram när vi är där. Jag vill ha kyckling eller ytterfilé, med kanske lite klyftisar till. Men det får vi se. Det är nog inte dom andra sugna på... Vet inte alls vad jag ska göra när jag kommer hem. Ska väl hjälpa till med maten och inte göra så mycket mer. Får se om det blir pepparkaksbygge ikväll med :)






Kommentarer
Postat av: elinmahrs

då kan du väl komma hit om du inte vet vad du ska göra :)

2010-12-03 @ 15:03:22
Postat av: Erika

Det lät gött!!

du får jättegärna kika in i min blogg och skriva en kommentar i inlägget "din åsikt, ja tack?" skulle betyda mycket för mig om du skulle vilja säga din åsikt om vad du tycker att min kommande sminkblogg ska innehålla, om det är något speciellt du vill läsa om eller se kanske?:)

hjälp mig, det tar bara 10 sek av ditt liv :) KRAM!

2010-12-03 @ 16:46:50
URL: http://etegnebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0