30 December

Näst sista dagen på året.

Känns som att det här året har gått fortare än något annat år. Det sa jag säkert förra året med, måste nog kika tillbaka på nyårsinlägget förra året och kolla. Idag har jag iaf en riktigt bra dag att se fram emot. Jag ska åka ner till Jönköping och shoppa. Jag fick en shoppingtur av Pappa och Emma i julklapp, så ska ner dit och shoppa loss. Vi tar med oss småsyskonen med. Helst hade jag velat åka själv med pappa och emma, men nu har vi ju dom där med, inte mycket till val det ;) När vi kommer ner ska vi möta upp Karin med :) Vi ska nog bara åka till A6 och Ikea och det där, sen åka hem. Är säkert hemma framåt kvällen.



Nu måste jag borsta tänderna och sminka mig. Vi åker från Vadstena vid 9. Då blir det den första trippen av två till Jönköping den här veckan. Hörs när jag kommer hem! Lovar att visa allt vad jag köpt då!





Bjuder på den här snygga bilden på Karin! Varmt?? :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0