TJEJFEST+MÅNDAGSKLUBBEN

Nu är jag helt färdig och tänkte blogga lite innan mamma kommer och hämtar mig. Har fått lite bortfall till kvällen, men vad gör det, jag har ju andra att ha roligt med. Synd bara att inte alla kan vara med. Pratade med Karin förut med, saknar henne så in i vassen. Men nu är det bara två dagar kvar tills hon kommer hem, jippi!! Sedan jag bloggade sist har jag hunnit göra iordning mig, städat, diskat, målat naglarna, packat, designat om bloggen och en massa annat. Men nu måste jag ta på mig skorna och göra mig redo för avfärd. När mamma hämtat mig ska vi ner till systemet och handla, sen åker jag till Emilia i Motala. Vid sju ska vi till Bella och ha tjejmiddag och sen ska vi vidare till Måndagsklubben. Kommer bli great ikväll ;) Vi hörs nog nångång mer innan vi går ut :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0