TISDAG

Nu har jag kommit hem från jobbet och jag var duktig och tränade efter det t o m. Satan vad skönt det är när man har tränat färdigt och stolt över sig själv blir man också. Nu måste man bara ordna upp kosten också. Så för att vara extra nyttig ikväll slår vi till med grillat, färskpotatis och fet bea, jättebra Hanna! ;) haha! Måste bli lite sallad till det med... Äsch, man kan ju inte bara ändra sitt liv helt och hållet. Nu ska jag äta, kolla på Paradise Hotel, sen skansen. Imorn blir det ULLARED med mamma, samuelemilia och ulrika, så blir riktig tidig uppstigning på min lediga dag. Men ska bli kul att göra av med lite pengar, för ovanlighetens skull menar jag, haha! Blir ingen mer uppdatering idag. Skriver nåt imorn innan vi åker och kanske när vi kommer hem om det inte blir för sent. Ha de!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0