This is going to sound crazy

Hemma från Emilia nu. Kollade på Remember Me och käkade melon, chips och drack ramlösa :) mysigt värre kan jag säga. Filmen var lite seg, men en riktigt bra twist i slutet som fick mig att verkligen gilla filmen. Sen att Robert fucking Pattinson var med gör ju inte filmen mindre bra menar jag, haha... Jag tycker ni ska se den filmen pronto! Efter vi var färdiga åkte jag med Elin ner till konsum och handlade en frisyrtidning. Vi ska ju klippa oss båda två, så vi ville ha lite tips. Nu sitter jag och kollar på säsongfinalen av Fringe, sen ska jag sova. Imorn blir det jobb igen!






Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2010-08-06 @ 00:45:34
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0