Stay away from me

Tänk vad vissa dagar kan gå snabbt utan att man ens gör något. Det enda jag gjort idag är att jag var nere hos mormor och käkade mat nu på kvällen. Min mormor hon är en klippa hon, maten var så fruktansvärt god så jag ville bara slicka tallriken efteråt. Eller vad tyckte du Helga?? ;) Men efter att jag ätit så mycket mat, kollade vi på gamla videor bl a från julen 2006 och från Ulrika och Patriks bröllop 2007. Snacka om att man var smalare då, alla var smalare och snyggare. Världen går utför alltså, haha, nevars. Men jag får börja ta tag i mitt liv lite mer nu, har iaf börjat, men jag fuskar typ hela tiden, så det går inte så bra.

När jag kom hem kollade jag på Greek och Miami Medical som jag spelade in ikväll och nu ska jag kolla på Paradise Hotel, sen sova. Får sova med inpackning i håret inatt, för jag ska med Elin in till motala imorn eftermiddag. Vi ska kolla runt lite på stan, sen ska vi till Maggan för att bli snygga i håret, så därför känner jag att jag måste ordna upp rufset lite med inpackning. Ska bara klippa mig, för vill inte färga håret innan vi åker till Turkiet. Men vi hörs mer imorn!







Grymma dagar i helgen att se fram emot, COWBOYFEST på lördag och TJEJFEST+MÅNDAGSKLUBBEN nästa måndag! Någon som har någon idé om klädsel??






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0