"Lugn och Kanin"

Jag är nog fortfarande trött efter helgens jobb, det tar lite tid att ta igen sig faktist. Efter rätt så lite sömn inatt hos emilia, var jag trött p g a det med. Så efter jag kollat på fotbollen, som samuels lag vann, och efter att jag varit ute och gått så somnade jag i soffan en stund. I en timma eller nåt sånt tror jag det var. Men nu är jag uppe och är rätt så pigg. Jag har precis duschat en lång och varm dusch och ska snart ta mig nåt att äta. Börjar bli riktigt hungrig just nu och jag har på känn att vi inte har nåt roligt att äta hemma. Men något måste jag äta för jag känner att jag börjar må illa. Efter det ska jag börja göra iordning mig inför kvällen. Eftersom pappa är lika torr som den torraste platsen i Saharaöknen och inte vill följa med på speedwayen, så hänger Emilia med mig istället. Blir nog roligare det!! Hoppas bara att vädret håller i sig bara och att det inte blir regn, det är så tråkigt. Matchen visas på canal+ med så kolla efter mig på tv:n om ni ska se det :) Jag kommer väl hem vid halv 10 eller nåt sånt om allt går som det ska. Vi hörs då!!








Kommentarer
Postat av: Madeleine Andersson

Helvete är Sundström sååååå jävla snygg :O:O:O

Postat av: hannah

han är nog bland det snyggaste som gått i ett par skor! :) ska du in och kolla ikväll eller??

2010-08-03 @ 17:04:38
URL: http://hbyhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0