LÖRDAG

Nu har jag duschat och ska snart börja göra iordning mig. Blir plattat hår idag, snyggast under hatten tror jag. Får se vad vi kör på för sminkning, kanske blir lite sotigt och en massa mascara, får se. Jag har en rätt så tråkig klädsel. Hittade inte mycket cowboykläder, så kör på blommig klänning, svarta cowboystövlar och en svart cowboyhatt. Vid 5 kommer Elin hit och då förfestar vi lite och kollar vad vi ska ha för kläder och sånt som tjejer gör innan fester, haha. Vid kvart i 7 åker vi vidare till festen. Vi ska hämta upp Adde, Henke och Madde innan med, sen blir det partaj ute hos Nils. Vi kör på Cowboyfest hela kvällen, hoppas det blir kul!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0