FREDAG

Äntligen helg. Det gick himla fort att jobba idag, så det var skönt. Jag kom hem vid 3tiden och sen tog jag en tupplur i soffan i en halvtimma. Nu har jag precis duschat och packat ner dom grejerna jag ska ha med mig sen. Nu ska jag sminka mig lite, sen så kommer Amanda till mig. Vi ska då cykla ner till Elin där Emilia också är. Vi ska käka lite tacos och prata om resan. Lite enkel fredagslyx så att säga. Att det är med mina underbara vänner gör ju allt dubbelt så bra! bara några som saknas... Dom andra ska upp och jobba imorn bitti, så blir väl inget partaj för min del ikväll :/ men jag tar med mig en cider och hoppas på att jag träffar på lite roligt folk när jag går hem senare. Kräftfisket sätter ju igång ikväll nere vid slottet, så kanske tittar förbi där en sväng, om det nu är nåt folk där nere. Verkar som att det kommer bli busväder ikväll, så kanske bara stannar inne. Vi kanske hörs senare, beroende på vad jag hittar på! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0