7 Augusti

Skönt med lite sovmorgon idag, men jag låg trots det och snoozade säkert 3-4 gånger. Jag ville verkligen inte gå upp. Sängen var så varm och gosig den här morgnen och när jag hade gått upp var det som att den stod och skrek på mig: KOM TILLBAKA! Men det var bara att bita i det sura och börja göra iordning sig. Jag har redan hunnit våga mitt hår och ätit frukost. Det tog nästan en halvtimme att fixa mitt hår, det är så jobbigt. Nu ska jag borsta tänderna och sminka mig, sen är jag färdig. Vid kvart i 11 kommer mamma och hämtar mig. Då ska vi åka till Örebro och kolla på Samuel när han har fotbollscup. Vet inte alls hur länge vi stannar där, beror på om hans lag går vidare eller inte. Annars blir det nog bara en match. Jag ska försöka ta med mig kameran, men jag kommer glömma att skriva till mamma att hon ska ta med det. Jag får väl göra det direkt när jag bloggat. Nee, nu måste jag skynda mig. Vi hörs senare sen!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0