6 Augusti

"Hela dan får, hon arbeta, hon får jobba, hon får streta,
putsa, diska, tvätta, damma, varje dag är det detsamma"


Nu har man vaknat igen efter en god natts sömn. Var så trött igår, så jag somnade direkt när jag la mig i sängen. Det tog nog två sekunder, sen sov jag. Så därför var det lite extra svårt att gå upp idag eftersom jag sov så djupt. Men det är ju bara att ta sig upp. Jag önskar att jag hade ett jobb där jag jobbade 10-16 eller nåt sånt, perfekta tider. Man slutar hyfsat tidigt samtidigt som man får sovmorgon varje morgon. Nu är det ju inte så, istället har man ett jobb där man börjar tidigt som bara den och slutar oftast hur sent som bara den. Idag är ett undantag. Jag jobbar mellan 7-15 idag, så blir en lite kortare dag. Det ska bli så skönt med sovmorgon imorn. Blir nog en tripp till Örebro imorn för att kolla fotbollsturnering, så blir rätt så tidig uppstigning ändå. Ikväll ska jag träffa vännerna över lite resesnack och tacos :)


Idag är det så kallt att man nästan får ta på sig dunjackan till jobbet, burr...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0