25 Augusti

Nu är dagen äntligen här! Dagen som man har längtat efter så himla länge. Det känns lite lustigt att vi redan ska åka. Jag har inte den där resekänslan som man brukar ha i magen innan man åker och det är konstigt. Det känns som om vi bara ska till Linköping och shoppa eller nåt. Men sen när man tänker på det, så blir det så great att vi ska spendera en vecka i Alanya med sol, bad, party och en massa massa annat! Jag tänkte att jag nämner det igen att vi ska bo på ett hotell som heter Margarita och vi ska ha all inclusive. Det ligger typ 400m från stranden och en kilometer in till stan. Vi bor på den västra sidan, alltså den sidan med kleopatrastranden, vilken sägs vara den bästa stranden. Så vi får se hur mycket vi är på stranden. Jag är ju en sån där poolmänniska som helst bara vill ligga vid poolen och bara lata mig, men det är ju inte alla, så man får väl masa sig till stranden iaf en dag. Vad jag har hört så är det fruktansvärt varmt i Alanya just nu, närmare 50-60grader i solen och över 30grader i vattnet. Känns som att det är lite för varmt, men nu ska man inte klaga, det ska bli skönt att komma bort från Sverige. För när man tittar ut genom fönstret så ser man bara regn, regn och regn och då känns det ännu bättre att åka utomlands.

Nu ska jag inte sitta här och tjata. Är inte helt färdig med mig själv eller med packningen så det är bäst jag sätter igång. Blir upphämtad vid halv2 och då åker vi till Jkpg där flyget går klockan 5. Hoppas vi är framme i ett varmt alanya vid 11tiden kanske. Ni får ha det så bra här hemma, så ses vi om en vecka!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0