21 Augusti

Usch, vilken hemsk natt jag haft. Jag drack inte alls mycket igår, utan det var precis lagom och därför kändes det gött att gå och lägga sig när man fortfarande mådde bra. Men vaknade mitt i natten, eller det var väl nästan morgon och mådde så dåligt. Man bara ligger och vrider och vänder i sängen och hoppas att man kan somna om, men det går inte. Så där låg jag i säkert två timmar, men till slut somnade jag iaf om som tur var. Nu sitter jag uppe i soffan som jag säkert kommer göra hela dagen, men har haft lite att pyssla med. Som ni har sett så har jag lagt in alla bilder från igår och lagt in videoklipp från igår med. Man kanske tror att det går på ett par minuter, men det tar sån tid alltså. Har suttit här i säkert en och en halv timma och nu är jag färdig.

Nu måste jag ta mig nåt att äta, sen ska jag kolla på Doobidoo från igår. Jag älskar när alla såna musiktävlingsprogram börjar :) Sen ska jag duscha och fundera på vad jag ska hitta på med mig själv idag. Vi hörs! 



Pratade iaf med Robin Bengtsson igår, det ni ;) haha...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0