2 Augusti

Nu är den efterlängtade måndagen här. Jobbarhelgen gick ändå ganska snabbt och det hände inget speciellt. Men nu har jag bara ett par timmar kvar att jobba innan jag får ledigt en dag :) Känns underbart. Jag har rätt så mycket att göra idag på jobbet, så en lugn dag blir det inte. Men det är lika bra att hitta på lite grejer för då går dagen mycket fortare och jag får gå hem tidigare. Idag är vi bara vikarier som jobbar, det är himlans skönt faktist.

Nee, nu orkar jag inte skriva mer. Jobbar som sagt 7.00-14.45 idag, så kommer väl hem runt den tiden eller tidigare beroende på vilket humör dom andra är, haha. Då ska jag ta en liten powernap, sen så blir det Motala ikväll. Troligtvis bara en lugn filmkväll hos Emilia, men vi får se. Hörs sen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0