18 Augusti

Vilken tråkig onsdag jag har. Sitter i Mjölby och gör typ ingenting. Har kollat ett par avsnitt av the secret life of the American teenager. Programmet är egentligen inte bra, men har inget annat att göra. Jag hade tänkt gå ut och gå en sväng, men jag har varken kläder, skor eller musik med mig, så är inget roligt eller skönt att gå då. Men imorn ska jag träna när jag kommer till Vadstena. Idag är det exakt en vecka kvar tills jag åker med tjejerna till TURKIET! Åhh, vad jag längtar. Få ligga på playan med en drink i handen, så underbart! Vill att tiden ska gå hur snabbt som helst nu, spring tiden spring :)

Nu ska jag äta lite middag, sen ska jag duscha och ta en peeling av hela kroppen. Sen vet jag inte vad jag ska göra. Någon som här en idé??






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0