17 Augusti

Godmorgon allihop. Hade en jättetrevlig middag med tjejerna igår. Vi käkade god mat, shotade för mycket och pratade för mycket, men riktigt kul hade vi! Det måste vi göra om, det är ju inte så svårt att planera in då och då. Gick vidare till Måndagsklubben efter middagen, men det var inge roligt där. Tur att man har så bra vänner iaf :) Jag bjuder på ett par bilder från igår, men alla finns på facebook. Kameran var lite lustig igår, så bilderna blev lite sådär.

Nu ska jag kolla på Paradise Hotel och bara vara. Känner mig rätt så sliten idag, så det blir lugnt. Ska väl följa speedwayen som är ikväll, tror inte att jag orkar åka in och kolla på det. Vi hörs senare!














Kommentarer
Postat av: sanna

det var jättetrevligt igår, så vi måste verkligen göra om det! :)

2010-08-17 @ 14:28:10
URL: http://ssannnaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0