14 Augusti

Hejsan alla glada männsikor. Hoppas allt är bra?? Förlåt att jag inte uppdaterade igår, men jag hade bara lust att fira lite semester med familjen. Jag satte inte på datorn en enda gång och det var faktist avslappnande. Vi började med att äta lite paj, sedan spelade vi ett par omgångar kubb och efter det åt vi kräftor. När vi hade gjort det satte vi oss i soffan och bara myste. Jag somnade som en stock i soffan, så jag gick och la mig vid 11tiden. Skönt att somna tidigt och veta att man har sovmorgon dagen efter. Nu sitter jag här i soffan och ska kolla på Paradise Hotel samtidigt som jag ska ta bort mitt gamla nagellack och måla dit nytt. Efter det blir det dusch och lite annat. Ikväll kör vi på cowboyfest! Hörs senare...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0