11 Augusti

Blir inte mycket skrivande såhär på morgonen nu. Jobbigt det var att klockan ringde 04.45 idag, iofs så snoozade jag en halvtimma med, men usch så tidigt. Nu har jag iaf hunnit äta lite frukost och ska snart gå upp och väcka Samuel. Sen ska jag tjata lite på honom, göra iordning mig själv och hinna sitta ner i soffan ett par minuter. När jag gjort det kommer Mamma, Ulrika och Emilia och hämtar oss. Då ska vi åka den långa vägen ner till Ullared för lite shopping. Jag har lovat mig själv att bara köpa det jag verkligen behöver och inget annat onödigt skit. Men man kommer ju alltid hem med någon skit iaf, det är lustigt. Allt är ju så billigt så man vill ju bara köpa, köpa, köpa... Men det kan man ju inte... Nu måste jag skynda mig lite. Vi får höras när vi kommer hem senare ikväll/inatt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0