"Vill du vara ihop med en idiot?"

Så nu har hela lördagen gått och jag ska snart sova. Jobbade som sagt till kvart över nio ikväll, så blev ju inte mycket med lördagkvällen. Jag lyckades smygtitta på hockeymatchen på jobbet. Efter andra perioden trodde jag faktist att det var kört, men så fel man kan ha. Riktigt bra jobbat av Djurgården att gå ifatt och tillslut vinna i förlängningen. När dom gjorde det avgörande målet, skrek jag så högt att jag näst intill skrämde ihjäl tanterna på jobbet, haha. Skönt med 2-0 i matcher :) När jag kom hem åt jag lite mat, pappa hade grillat för första gången iår, så det var extra gott idag. Fram tills nu har jag suttit och kollat på en gammal goding. Bläddrade omkring i vårat programbibliotek på tv:n och hittade Eva och Adam. Så nu har jag kollat på den. Den är ju himla bra, men det är ju först nu som man inser hur dåliga skådespelare vissa är. När man var liten så märkte man ju inte sånt. Filmen får en att åka tillbaka till när man gick på mellanstadiet och livet var så enkelt. Aja, nu ska jag kolla på kvällens avsnitt av Jakten på Julia, sen ska jag sova. Imorn bitti blir det att gå ut och gå, sen börjar jag jobba vid 12. 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0