Stuck in my heart!

Kollade precis på Spårlöst på tv4play och grät såklart som vanligt. Men när jag kollat färdigt, så kom såklart det bästa avsnittet upp som förslag att kolla på. Så jag kollade på det med. Det är det programmet när Viktor letar efter sin familj. Han hittar sin pappa, men hans mamma har precis gått bort, så han fick inte träffa henne. Jag har pratat om det i bloggen förut, men kan helt enkelt inte glömma det. Ni som känner mig vet att jag har en viss förmåga att typ skrika när jag gråter riktigt mycket sen tappar jag andan med. Så det har jag suttit och gjort nu i två timmar. Man blir så himla känslosam så det inte är sant. Tänkte lägga in slutet på programmet om Viktor. Kolla på det, snälla! Annars missar ni något. Det här klippet kommer jag sent att glömma. Det har fastnat på nåt konstigt vänster. Men nu ska jag sova. Gonatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0