Presenter

Jag vet att jag lovade att lägga ut bilder på vad jag fick i present när jag fyllde 20, så ska väl göra det nu. Bättre sent än aldrig heter det ju.


Mina fina muggar som jag fick av Mamma, Åke och barnen.



En stor skål och fyra små skålar av Fam Karlsson.



Mina joggingskor som jag fick av Pappa, Emma och barnen.



Uppläggningsfat av Mamma, Åke och barnen.



Tallrikar och deserttallrikar av Mamma, Åke och barnen.




Sport-BH av Pappa, Emma  och barnen. Sockor av Emmas föräldrar.
 


En jönköpingstripp med tjejerna, Presentkort på Lindex av Gunnel och Jörgen, Presentkort på resia på 1000kr av Mamma, Åke och barnen. Sen fick jag 1000kr till av Mormor och Morfar. På bilden är även avslutningspresenten som jag fick av grabbarna i handbollen, det är ett presentkort på Valven på 250kr.



Vitt vin av Helga, Mattias och Elias.



Gott och blandat hink av fasters familj.



Påslakanset av Pappa, Emma och barnen. Halsband och armband som Alice gjort.



Arbetsskjorta av Farmor.


Sedan fick jag pengar av min farbrors familj, 500kr av Mattias, Helga och Elias, pengar av Emmas föräldrar och presentkort av handbollskillarna i Vadstena.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0