PIRATERNA

Klockan blev så himla mycket, så jag orkar inte skriva så mycket om matchen. Piraterna vann stort, med hela 60-36. Extra skönt med derbyvinst :) Satt som sagt i restaurangen och det var väldigt trevligt. Men gillar nog mer att sitta och stå på läktaren, blir mer känsla då. Fast fick god mat och dryck så det var trevligt som bara den. Sen var sällskapet det bästa. Satt med pappa, Daniel (Friberg), hans pappa och Stefan från motala/vadstena tidning. Daniel fick ta emot guldklockan av Mvt för typ årets prestation när han var med i OS, så det var kul. Han fick även en tavla med en artikel om honom. Lyckades inte få någon bild på den tyvärr. Men som sagt, kvällen kunde inte varit mycket bättre. Bra väder, god mat, trevligt sällskap, bra speedway och vinst!

Kollade på Cougar Town och Christine när jag kom hem, och nu kollade jag precis på Ugly Betty. Kul att det börjat igen :) Blir att kolla Desperate Housewifes imorn när jag har tid. Ska nog gå och simma imorn. Någon som vill med?? Gonatt folket.


Daniel och Jag



Pappa Jonsson och pappa Friberg



Programmet för kvällen



Nya Biltema arena



Jonas Davidsson och Linus Sundström.



Presentationen av förarna



Våra VIP-kort



Kommentarer
Postat av: Jiven

SPeedway är väl ingen sport! Hoppas piraterna missar slutspelet i år igen!!!

2010-04-29 @ 09:27:56
Postat av: hannah

Det är du som inte fattar tjusiningen med det, kära morbror!

2010-04-29 @ 18:54:25
URL: http://hbyhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0