Nu har jag mobbat håret igen!

Så, nu är jag hemma från Motala igen. Var som sagt hos frissan för Maggan ville experimentera lite med mitt hår. Hon använde en ny avfärgning två gånger för att försöka få bort mitt röda hår och det gick rätt så bra. Men håret blev rätt så orange så vi la i en lite beige-aktig toning i håret med för att få bort det oranga, men det gick väl sisådär. Jag tycker själv att det inte blev så jättebra i håret. Är typ mycket orange på vissa ställen, men fin blond färg på andra ställen. Ser ungefär likadan ut som innan, men ljusare. Jag ska tillbaka dit nästa vecka för att göra lite mer blonda slingor och sånt. Då får vi hoppas på att det blir blondare :) Så ska köra på en platt- och hårfönsfri vecka och använda mycket inpackning, så jag kan göra slingor nästa vecka.

Nu ska jag äta lite mat, försöka göra nåt vettigt med håret (utan plattång,locktång eller hårfön, det blir svårt), sminka mig och ta på mig lite kläder. Åker iväg till sporthallen igen senare. Åker kanske vid 5 tiden eller nåt sånt. Tror det var en match då, sen är det Lärar/Ledare mot elever -match vid 6. Så ska kolla på den. Efter det ska jag åka hem och då är det hockey igen! Snälla, snälla, snälla, vinn detta nu DIF!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0